۱۵ تن آرد خارج از شبکه در مهاباد کشف و ضبط شد

  مهاباد/بالویز/رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال تیم‌های بازرسی این سازمان ۱۵ تُن آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف کرده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” افزود: این میزان آرد در قالب ۳۹۱ کیسه ۴۰ کیلوگرم از متخلفان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده […]

 

مهاباد/بالویز/رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال تیم‌های بازرسی این سازمان ۱۵ تُن آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” افزود: این میزان آرد در قالب ۳۹۱ کیسه ۴۰ کیلوگرم از متخلفان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک یک‌هزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهر و روستا را انجام داده اند که طی آن ۶۸ پرونده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت:پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم‌فروشی بوده است.

مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۳-۰۸:۲۰/ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)