دو خبر کوتاه از شهرستان اشنویه

مهاباد/بالویز/خیّران اشنویە‌ای در نیمه نخست سال جاری ۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” عبدالسلام مام‌عزیزی” فرماندار اشنویە  با بیان اینکە خیّران این شهرستان در نیمه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف سلامت کمک کردند گفت: در این مدت، عملیات احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن […]

مهاباد/بالویز/خیّران اشنویە‌ای در نیمه نخست سال جاری ۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” عبدالسلام مام‌عزیزی” فرماندار اشنویە  با بیان اینکە خیّران این شهرستان در نیمه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف سلامت کمک کردند گفت: در این مدت، عملیات احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن اشنویه، تجهیز بیمارستان صحرایی، خرید لوازم بیمارستان شامل لباس های جراحی، ویلچر، ماسک و تجهیزات بیمارستان از جمله طرح‌هایی است که کمک‌های خیّران در آن صرف شده‌ است.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های خیّران در حوزه سلامت، بسته‌های معیشتی نیز توسط خیّران بین نیازمندان توزیع شده‌ و با همت چند خیر تعدادی زمین نیز به حوزه سلامت اهدا شده ‌است.

دستگیری شکارچیان متخلف در اشنویه ادامه دارد/ دستگیری دو شکارچی غیربومی در ارتفاعات رشگند

رئیس ادارە حفاظت محیط زیست اشنویە گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در مناطق کوهستانی روستای راشگند دو نفر شکارچی  متخلف را در حین انجام شکار و تیراندازی دستگیر کردند.

“کریم خضری “گفت: متخلفین غیر بومی بودند و از آنان یک قبضە اسلحە ، تعدادی ادوات شکاری به همراه لاشه نه قطعه کبک و یک قطعه فاخته کشف و ضمن اخذ جریمه سە میلیون و سیصد هزار تومان از بابت ضرر و زیان به محیط زیست پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

با دستگیری این دو نفر تعداد شکارچیان دستگیر شده طی یک ماه گذشته به ۱۷ نفر رسید.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۱/۱۳:۱۵/د