نرخ حق‌العمل و کارمزد،مشاورین املاک در مهاباد تعیین شد

مهاباد/بالویز/نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو در مهاباد،گفت:کمیسیون نظارت بر امور اصناف شهرستان در اطلاعیه‌ای نرخ حق‌العمل و کارمزد مشاورین املاک را اعلام کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جعفر میمندی”اظهار داشت: از کل مبلغ ثمن معامله در خرید و فروش هر نوع ملک (۷۵ صدم درصد)از مجموع دو طرف معامله می باشد. […]

مهاباد/بالویز/نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو در مهاباد،گفت:کمیسیون نظارت بر امور اصناف شهرستان در اطلاعیه‌ای نرخ حق‌العمل و کارمزد مشاورین املاک را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“جعفر میمندی”اظهار داشت: از کل مبلغ ثمن معامله در خرید و فروش هر نوع ملک (۷۵ صدم درصد)از مجموع دو طرف معامله می باشد.

وی افزود: کارمزد اجاره بهاء به میزان (یک چهارم) اجاره ماهیانه از هر طرف معامله میباشد.

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو در مهاباد ادامه داد:نرخ حق الزحمه رهن به ازاء هر (یک میلیون تومان) رهن معادل (ده هزار تومان)از هر طرف محاسبه واخذ می گردد.

“میمندی ” یادآور شد: مبلغ ۹٪ مالیات ارزش افزوده از (مبلغ دریافتی )حق الزحمه مشاورین به مبلغ دریافتی اضافه خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک درخواست کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری واحد بازرسی و نظارت و یا دفتر اتحادیه مشاورین املاک و خودرو ویا با شماره تماس ۴۲۴۴۵۸۹۱ جهت رسیدگی اعلام فرمایند

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۹-۱۱:۰۸/ش