استاندار آذربایجان غربی از نفرات برتر کنکور سراسری استان تقدیر کرد

مهاباد-بالویز-استاندار آذربایجان غربی از رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری که هر دو از دانش آموزان نواحی دوگانه شهرستان ارومیه بودند، تقدیر کرد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز، رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری با استاندار آذربایجان غربی در محل حوزه استاندار دیدار و گفتگو کردند. «مهین منافی» معاون آموزش متوسطه استان در […]

مهاباد-بالویز-استاندار آذربایجان غربی از رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری که هر دو از دانش آموزان نواحی دوگانه شهرستان ارومیه بودند، تقدیر کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز، رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری با استاندار آذربایجان غربی در محل حوزه استاندار دیدار و گفتگو کردند.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه استان در این دیدار اظهار داشت: دانش آموزان استان آذربایجان غربی در کنکور امسال خوش درخشیدند و ده ها رتبه زیر ۱۰۰ و هزار و یک رتبه  اول وچند رتبه زیر ده را احراز نمودند.

وی افزود: درخشش دانش اموزان آذربایجان غربی در کنکور امسال در درجه اول مرهون تلاش وکوشش مجدانه وبرنامه ریزی شده خود دانش آموزان و در درجه بعدی رهنمودهای مربیان دلسوز وهمراهی اولیاء دانش آموزان در سالی که گذشت می باشد.

منافی گفت: بحران کرونا در منطقه محروم ومرزی استان آذربایجان غربی که خیلی از دانش اموزان به لحاظ موقعیت جغرافیایی مرزی از پوشش فضای مجازی بندرت برخوردار بودند بیشتر تاثر گذار بود اما علیرغم این مشکلات دانش آموزان ما علاوه بر مراکز استعدادای درخشان مرکز استان در مناطق محروم ومدارس عادی هم حایز رتبه های خوبی شده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برنامه ریزی توجه و تمرکز بر محتوای کتاب های درسی استفاده از رهنمودهای عالمانه مربیان خود مدارس و بی توجهی به حواشی که سالهاست دانش آموزان کشور را به استرس و عدم موفقیت کرده است.

معاون آموزش متوسطه استان بیان کرد: بی رنگ  شدن مراکزی که صلاحیت راهنمایی وهدایت دانش آموزان را ندارند در این ایام راه گشا شد و عامل اصلی درخشش دانش اموزان گردید که می توان ان را توان تبدیل تهدید ایام کرونا به فرصت آموزشی تعریف نمود.

گفتنی است «مهدی محمدی تمر» از ناحیه دو ارومیه در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه نخست رشته علوم انسانی و «علی مولائی» از ناحیه یک ارومیه در گروه آزمایشی علوم تجربی رتبه پنجم کشوری را کسب کردند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۰۹-۱۷:۵۵/چ