۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد-بالویز-فرمانده نیروی انتظامی مهاباد ،از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،سرهنگ “برزو تجاری”اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور ارومیه – مهاباد” به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند […]

مهاباد-بالویز-فرمانده نیروی انتظامی مهاباد ،از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،سرهنگ “برزو تجاری”اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور ارومیه – مهاباد” به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در انواع مختلف کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقيف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد” از کشف انواع قرص های غیر مجاز خبر داد.

” سرهنگ “برزو تجاری بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف تشدید برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و برابر اخبار و اطلاعات مبتنی بر اینکه فرد یا افرادی در شهرستان مهاباد” در زمینه نگهداری و توزیع قرص های روان گردان فعالیت می کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:. پس از شناسایی محل و با هماهنگی های لازم با مقام قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی موفق به کشف ۹۱۵ عدد انواع قرص های غیر مجاز (ترامادول متادون قرص های چاقی و غیره ) شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد” در پایان اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر، پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۷/۰۶-۸:۲۵/ی