۳۰ پرونده تخلف در اجرای طرح بازگشایی مدارس در شهرستان مهاباد تشکیل شد

مهاباد- بالویز-رییس اداره صمت مهاباد گفت:۳۰ تخلف پرونده در راستای اجرای طرح بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس برای واحدهای صنفی تشکیل شده است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” محمد جهین افزود: شناسایی این واحدهای متخلف در راستاس اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس که همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز از چهاردهم […]

مهاباد- بالویز-رییس اداره صمت مهاباد گفت:۳۰ تخلف پرونده در راستای اجرای طرح بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس برای واحدهای صنفی تشکیل شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز” محمد جهین افزود: شناسایی این واحدهای متخلف در راستاس اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس که همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز از چهاردهم شهریور آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه دارد، انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح ۲۰ بازرس در قالب ۲ اکیپ ۱۰ نفره با حضور نمایندگان نهادهای مربوطه بر بازار نوشت افزار نظارت می‌کنند، ادامه داد: در این مدت گرانفروشی، درج‌نکردن قیمت، فاکتور و تقلب، عمده تخلفات شناسایی شده در این طرح بوده که در طی آن ۳۰ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارتی، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی است.

جهین اظهار داشت: جلوگیری از عرضه انواع اقلام نوشت ‌افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار، رعایت درج قیمت مصرف کننده کالاها و رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرده فروش از دیگر موضوعات مورد پایش در طرح نظارتی یادشده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-ایرنا -۹۹/۰۶/۳۱- ۸:۲۵/د