قیمت خرید محصولات حمایتی سیب صنعتی و گوجه فرنگی در کشور تعیین شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران از تعیین قیمت پایه خرید حمایتی سیب صنعتی و گوجه فرنگی خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «محمد علی طهماسبی» اظهار داشت قیمت خرید حمایتی سیب صنعتی به ارزش ۱۲۵۰ تومان وقیمت گوجه فرنگی هزار تومان در سال جاری اعلام کرد. وی بیان کرد:این استان از قطب […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران از تعیین قیمت پایه خرید حمایتی سیب صنعتی و گوجه فرنگی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «محمد علی طهماسبی» اظهار داشت قیمت خرید حمایتی سیب صنعتی به ارزش ۱۲۵۰ تومان وقیمت گوجه فرنگی هزار تومان در سال جاری اعلام کرد.

وی بیان کرد:این استان از قطب های مهم تولید سیب و گوجه فرنگی در کشور است که در سالهای اخیر در راستای حمایت از کشاورزان سیب صنعتی و گوجه فرنگی به صورت حمایتی خریداری شده است.

«طهماسبی »افزود: در سال جاری در صورت پایین بودن قیمت این دو محصول ساز و کار های لازم جهت خرید حمایتی پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت تمام شده محصول و همچنین مشکلات موجود در کارخانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی و بحث های کارشناسی متعدد در جلسات قیمت گذاری و پیگیری های استاندار آذربایجان غربی، قیمت پایه سیب صنعتی ۱۲۵۰ تومان وقیمت گوجه فرنگی هزار تومان تعیین گردید که مقرر گردید دستگاه های نظارتی نیز بر روند اجرایی خرید این محصولات نظارت لازم را داشته باشند.
وی همچنین از کشاورزان درخواست کرد :تا محصولات خود را صرفا به مراکز جمع آوری دارای مجوز تحویل نموده و از فروش محصولات به قیمت پایین تر و به واسطه ها خودداری نمایند.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اضافه کرد: در راستای حمایت از کارخانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی استان تسهیلات بانکی بصورت سرمایه در گردش دراختیار صنایع تبدیلی قرارمی گیرد.
«طهماسبی» افزود: در صورت پایین بودن قیمتهای اعلام شده و یا مشکلات احتمالی در خرید این محصولات خرید حمایتی این محصولات با قیمت بالاتر بصورت فوری در دستور کار قرار می گیرد.
مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۳-۱۳:۰۲/ی