کارگاه تولید زغال صنعتی در سردشت طعمه حریق شد

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندار شهرستان مرزی سردشت گفت:آتش سوزی در یک کارگاه تولید زغال در این شهرستان موجب خسارات مالی به این کارگاه شد. به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« اقصی نخشی پور» اظهار داشت:این واحد تولید زغال در شهرک صنعتی شهر ربط از توابع بخش مرکزی قرار دارد که طعمه حریق شد. «اقصی نخشی‌پور» با […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندار شهرستان مرزی سردشت گفت:آتش سوزی در یک کارگاه تولید زغال در این شهرستان موجب خسارات مالی به این کارگاه شد.

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« اقصی نخشی پور» اظهار داشت:این واحد تولید زغال در شهرک صنعتی شهر ربط از توابع بخش مرکزی قرار دارد که طعمه حریق شد.

«اقصی نخشی‌پور» با اشاره به علت حادثه افزود : آتش‌سوزی در پی داغی زغال‌های موجود در کارگاه رخ داده وشعله‌های آتش به سالن این کارگاه سرایت کرده بود.

فرماندار سردشت با بیان اینکه آتش سوزی هنگام تعطیلی کارگاه رخ داده بود ، اضافه کرد : در این حادثه زغال انبار شده ، کوره‌ و کابل کارگاه طعمه حریق شد ولی خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

وی بیان کرد : با تلاش آتش نشانان شهر ربط این حریق مهار و از سرایت آن به سایر بخش‌های کارگاه جلوگیری شد.

آتش ‌سوزی در یک کارگاه تولید زغال قالب صنعتی در شهرستان مرزی سردشت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.

این واحد تولید زغال ، در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع و ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن و اشتغالزایی ۱۰ نفر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل آورده شخصی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده بود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۲-۱۰:۵۸/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)