از روز شنبه ترمینال موقت اشنویه بە پارک “شیخ عبدالعزیز”انتقال می یابد

مهاباد-بالویز،سفیر-شهردار اشنویە،گفت:از روز شنبه انتقال ایستگاە سواری ها و مینی بوس های بین شهری به ترمینال موقت اشنویه انتقال می یابد. بە گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« فاروق رنجبر» شهردار اشنویە از انتقال ایستگاە سواری ها و مینی بوس های بین شهری بە ترمینال موقت خبر داد و گفت: از روز شنبە سواری ها […]

مهاباد-بالویز،سفیر-شهردار اشنویە،گفت:از روز شنبه انتقال ایستگاە سواری ها و مینی بوس های بین شهری به ترمینال موقت اشنویه انتقال می یابد.

بە گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« فاروق رنجبر» شهردار اشنویە از انتقال ایستگاە سواری ها و مینی بوس های بین شهری بە ترمینال موقت خبر داد و گفت: از روز شنبە سواری ها و مینی بوس های بین شهری و روستایی در محل تعیین شدە پارک شیخ عبدالعزیز مستقر خواهند شد.

« رنجبر» افزود: انتقال پایانە شهری و روستایی بە این مکان موقتی است و برای رفاە شهروندان مکانی بهتر در آینده لحاظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: به دلیل دور بودن ترمینال از مرکز شهر شهروندان برای مراجعه می بایست هزینه ای ایاب و ذهاب پرداخت می کردند به همین دلیل تصمیم گرفته شده پایانه به مکانی نزدیکتر انتقال پیدا کند.

با انتقال میدان میوه و تره بار شهرستان به زمینهای پشت ترمینال هم اکنون این منطقه شاهد ترافیک سنگین است و طی چند ماه گذشته عملا ترمینال شهرستان فعالیتی نداشته است.

گمان می رود انتقال موقت ترمینال به محل پارک شیخ عبدالعزیز نیز علاوه بر ایجاد ترافیک در این منطقه مسکونی باعث تخریب فضای سبز پارک شود.

شهرستان اشنویه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است و با مرکز استان ۷۰کیلومتر فاصله دارد .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۲-۱۲:۵۵/ش