بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر با جذب ۶ نفر متخصص جدید ، تعداد متخصص به ۲۷ نفر رسید

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر با جذب ۶ نفر متخصص جدید،به۲۷ متخصص رسید. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« مجید کاسیان زاده » در نشست با روابط عمومی از جذب شش نفر پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر خبر داد و افزود: به همت مسئولین […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر با جذب ۶ نفر متخصص جدید،به۲۷ متخصص رسید.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« مجید کاسیان زاده » در نشست با روابط عمومی از جذب شش نفر پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر خبر داد و افزود: به همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با جذب شش نفر تعداد متخصصین به ۲۷ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه نفر متخصص رادیولوژی ، سه نفر جراح عمومی ، سه نفر متخصص داخلی ، سه نفر متخصص زنان و زایمان ، دو نفر متخصص قلب و عروق ، دو نفر پاتولوژی ، دو نفرمتخصص بیهوشی ، دو نفرمتخصص اطفال ، یک نفرمتخصص عفونی ، یک نفر روانپزشک ، یک نفرمتخصص پوست ، یک نفر متخصص مغز و اعصاب ، یک نفر متخصص کلیه و مجاری ادراری ، یک نفرمتخصص گوش ،حلق و بینی و یک نفرمتخصص اورتوپدی مشغول به خدمت می باشند .

مدیر شبکه بهداشت و درمان اضافه کرد : این شش نفر متخصص جدید جذب شده در رشته های مغز و اعصاب ، کلیه و مجاری ادراری ، گوش ، حلق و بینی ، اطفال ، بیهوشی و جراح عمومی می باشند.

« کاسیان زاده »یادآور شد:  یک نفر متخصص اطفال و یک نفر متخصص مغز و اعصاب نیز به شهرستانهای دیگر منتقل می شوند.

ایشان در خصوص تعداد متخصصین جذب شده در این شهرستان گفت: متخصص کلیه و مجاری ادراری و متخصص گوش ، حلق و بینی برای اولین بار در پیرانشهر جذب شده اند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۹-۱۳:۰۰/چ