“سلیمان محمدیانی” فعال فرهنگی شهرستان مهاباد دار فانی را وداع گفت

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد،گفت:«سلیمان محمدیانی»فعال فرهنگی پس سپری کردن دوره طولانی بیماری درگذشت . به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سیامند جوانبخت» اظهار داشت: مرحوم سلیمان محمدیانی مسئول امور هنری و کارشناس خبره فرهنگی این اداره بود . وی تصریح کرد: سلیمان محمدیانی، مسئول امور فرهنگی هنری ادارە فرهنگ […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد،گفت:«سلیمان محمدیانی»فعال فرهنگی پس سپری کردن دوره طولانی بیماری درگذشت .

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سیامند جوانبخت» اظهار داشت: مرحوم سلیمان محمدیانی مسئول امور هنری و کارشناس خبره فرهنگی این اداره بود .

وی تصریح کرد: سلیمان محمدیانی، مسئول امور فرهنگی هنری ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد و از فعالان فرهنگی هنری این شهرستان روز یکشنبه مورخ ۱۶  شهریور دار فانی را وداع گفت و در آرمستان این شهرستان به خاک سپرده شد.

محمدیانی، سال ۱۳۷۵، در ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمت کارشناس امور مالی استخدام شد وی یکی از فعالین فرهنگی شهرستان بودکه در انجام امور فرهنگی و هنری این شهرستان تلاش زیادی نمود.

پایگاه خبری تحلیلی بالویز، این ضایعه را به جامعه هنری مهاباد تسلیت گفته، و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل و برای آن مرحوم طلب مغفرت را از خداوند مننان خواستار است ،روحش قرین رحمت باد .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۷-۱۹:۴۸/د