سی عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر تحویل داده شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر گفت:سی عدد کپسول چهل لیتری اکسیژن به بیمارستان این شهرستان تحویل داده شد . به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« سیروان حسینی »اظهار داشت : سی عدد کپسول چهل لیتری به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال تحویل بیمارستان این شهرستان شد. وی در ادامه افزود : […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر گفت:سی عدد کپسول چهل لیتری اکسیژن به بیمارستان این شهرستان تحویل داده شد .

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« سیروان حسینی »اظهار داشت : سی عدد کپسول چهل لیتری به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال تحویل بیمارستان این شهرستان شد.

وی در ادامه افزود : با توجه به موجود بودن ۶۰ عدد از قبل و اضافه شدن  ۳۰ دستگاه جدید ارسالی از طرف دانشگاه،تعداد کپسول های موجود در بیمارستان به۹۰ عدد رسید که در صورت به وجود آمدن مشکلات فنی برای دستگاه اکسیژن ساز، این کپسول ها بعنوان پشتیبان جهت اکسیژن درمانی به بیماران نیازمند در بخش های مراقبت های ویژه و ایزوله مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کپسول اکسیژن یکی از تجهیزات پزشکی پر مصرف که در اتاق های عمل و مراکز درمانی و گاها در منازل برای بیماران استفاده می شود کپسول اکسیژن است.

هوای تنفسی که در محیط موجود است، به طور عمده از دو عنصر نیتروژن (۷۸٪) و اکسیژن (۲۱٪) تشکیل شده است.

اکسیژن یکی از گازهای اصلی در تنفس انسانها محسوب می شود و هوای محیطی که در آن زندگی می کنیم بعد از نیتروزن ،درصد بالایی از آن اکسیژن است و سایر گازها نیز به نسبت کمتر وجود دارند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۶-۱۲:۳۵/ی