چهار دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهداءشد

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت،از تحویل چهار دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری» ارزش تقریبی این چهار چهار دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهداءشد را دوازده میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با این چهار دستگاه ، […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت،از تحویل چهار دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری» ارزش تقریبی این چهار چهار دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهداءشد را دوازده میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با این چهار دستگاه ، تعداد ونتیلاتورهای سردشت به ۱۱ دستگاه رسید.

وی به بیان اینکه این چهار دستگاه به زودی راه اندازی خواهد شد ،بیان داشت: یک دستگاه ونتیلاتورنیز در بخش NICU مستقر و جهت استفاده نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در ادامه اقدامات خداپسندانه خیرین ، خیر و تلاشگر عرصه سلامت شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت  یک دستگاه ویلچر در راستای کمک به بیماران بستری در بخش‌های مختلف تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا و تحویل نمود.

 ازابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ از طرف شورای خیرین عرصه سلامت شهرستان سردشت بیش از ۱۷ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله خرید دستگاه ماموگرافی تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) داده شده است.

گفتنی است توسعه امکانات موردنیاز حوزه‌های سلامت از اهداف خیران سردشت است و اقدام خداپسندانه آنها در این عرصه راهگشای مشکلات حوزه سلامت بوده است.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۵-۱۲:۵۷/ش