در هفته دولت ۳ واحد تولیدی صنعتی در مهاباد افتتاح شد

مهاباد-بالویز،سفیر-در طی هفته دولت سه واحد تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد ریال در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، طی هفته دولت مجتمع معادن و واحد‌های فرآوری و دانه بندی شن و ماسه و آسفالت کهریزه شیخان و دو طرح دیگر صنعتی و […]

مهاباد-بالویز،سفیر-در طی هفته دولت سه واحد تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد ریال در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، طی هفته دولت مجتمع معادن و واحد‌های فرآوری و دانه بندی شن و ماسه و آسفالت کهریزه شیخان و دو طرح دیگر صنعتی و تولیدی افتتاح شد.

طرح های افتتاح شده با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۷۱ نفر در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین طرح تولید روغن موتور و سیالات هیدرولیک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۱۸ نفر به مرحله بهره برداری رسیده و سالانه می‌تواند ۱ هزار تن انواع روغن موتور تولید کند.

مجتمع معادن و واحد فرآوری سیلیس و دولومیت کهریزه شیخان با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۴۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن بدون استفاده از تسهیلات بانکی به بهره برداری رسیده است.

همچنین واحد تولید درب ضد سرقت نیز با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۱۳ نفر به بهره برداری رسید.

سرمایه گذاری در واحد فرآوری سیلیس و دولمیت با هدف جلوگیری از خام فروش مواد معدنی شهرستان و ایجاد ارزش افزوده برای معدن شهرستان به بهره برداری رسید .

این واحد با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم به بهره برداری رسیده است.

توسعه تولیدات و ایجاد مجموعه کارگاه‌های تولید آسفالت و … نیز جزو اهداف این واحد تولیدی است که در آینده ایجاد خواهد شد.

واحد صنعتی تولیدی روغن موتور و مواد شوینده رونیکا از دیگر واحد‌های افتتاحی هفته دولت بود که با حجم سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۱۸ نفر وارد چرخه تولید شد.

مهابادیکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۲ – ۸:۱۵/چ