مجوز موسسه خیریه بیمارستانی در سردشت صادر شد

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت:هفتمین موسسه خیریه بیمارستانی در سطح بیمارستانهای استان آذربایجان غربی صادرشد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری» اظهار داشت : به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی ، درمانی، حمایتی و تجهیزات […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت:هفتمین موسسه خیریه بیمارستانی در سطح بیمارستانهای استان آذربایجان غربی صادرشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«روژان قادری» اظهار داشت : به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی ، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت ، مجوز موسسه خیریه بیمارستان سردشت بمنظور حمایت از بیماران و بیمارستان صادر گردید.

«قادری»افزود:موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت دارای ماهیت غيرسياسي ، غیر تجاری غيرانتفاعي ، غيردولتي، داوطلبانه و عام المنفعه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سردشت،تصریح کرد:این موسسه در حمایت از بیماران و کمک به توسعه بیمارستان با رعايت كامل قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران و اين اساسنامه فعاليت خواهد نمود.

وی ادامه داد:ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران،ساخت و تجهیز و باز سازی و توسعه بیمارستان و هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت را از اهداف این موسسه برشمرد.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استا واقع شده است ،این شهرستان دارای مرز خاکی با کشور عراق است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۸-۱۰:۰۵/ش