سارق و مالخر سیم و کابل برق در مهاباد دستگیر شد

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد،گفت:کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهاباد سارق و مالخر سیم و کابل برق را دستگیر کردند. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ برزو تُجاری» اظهار داشت:سارق و مالخر سیم و کابل برق با ۱۸ فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد . «سرهنگ تُجاری» افزود: در پی وقوع چندین فقره […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد،گفت:کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهاباد سارق و مالخر سیم و کابل برق را دستگیر کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ برزو تُجاری» اظهار داشت:سارق و مالخر سیم و کابل برق با ۱۸ فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد .

«سرهنگ تُجاری» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ “برزو تجاری” گفت: پس از هماهنگی های قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه، سارق در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان اعتراف کرد.

  فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، افزود: سارق بیان داشت سیم ها و کابلهای سرقتی را به یک نفر مالخر می فروخت.

«سرهنگ تجاری» تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی نامبرده نیز دستگیر و اموال مسروقه در انبار می کشف گردید و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان هر گونه موارد مشکوک را از طريق تماس با به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۰۶ -۸:۱۵/پ