افتتاح دو پروژه صنعتی در مهاباد

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره صنعت ،معدن ،تجارت مهاباد،گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ،دو پروژه صنعتی در این شهرستان با حضور مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمد جهین» اظهار داشت:شرکت رونیکا صنعت  با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و با تولید محصولات روغن موتور ، سیالات هیدرولیک صنعتی ، مایع شیشه […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره صنعت ،معدن ،تجارت مهاباد،گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ،دو پروژه صنعتی در این شهرستان با حضور مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«محمد جهین» اظهار داشت:شرکت رونیکا صنعت  با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و با تولید محصولات روغن موتور ، سیالات هیدرولیک صنعتی ، مایع شیشه پاک کن ، دستشویی و ظرفشویی و اشتغال ۱۵ نفر در مهاباد افتتاح گردید.

«محمد جهین»  در آیین افتتاح کارخانه آسفالت و معدن سیلیس  اظهار کرد: مجتمع معادن و کارخانجات شن و ماسه آرا سنگ گوهر مهاباد در سال ۹۷ با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آورده شخصی شروع به فعالیت نمود  ودر هفته دولت امسال نیز فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این مجتمع شامل کارخانه آسفالت، ۲ معدن سیلیس و دولومیت و واحد دانه‌بندی شن و ماسه است.

«صلاح‌الدین زرزا » مدیرعامل شرکت آرا سنگ گوهر مهاباد نیز در حاشیه بهره‌برداری از این مجتمع اظهار کرد:  واحد دانه‌بندی این مجتمع سالانه ۶ هزار تن شن و ماسه، دانه‌بندی تولید و کارخانه آسفالت نیز روزانه قادر به تولید ۱۲۰ تن آسفالت است.

وی تصریح کرد: معدن سیلیس و دولومیت سالانه هزار تُن مواد معدنی، استخراج و برای فرآوری به کارخانه‌های تهیه شیشه و سکوریت ارسال می‌کند.

«زرزا » اضافه کرد: این واحد به صورت مستقیم برای ۶۰ نفر و به صورت غیرمستقیم برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۴ – س – ۲۰:۳۸

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)