بیش از ۳۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی زکات ثبت شده است

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت: میزان زکات پرداختی مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی از ابتدای امسال تا اواخر مرداد ماه ۳۳ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان ثبت شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بالویز « عزیز سهندی» گفت: میزان زکات پرداختی ثبت شده مردم آذربایجان‌غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۷ […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت: میزان زکات پرداختی مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی از ابتدای امسال تا اواخر مرداد ماه ۳۳ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بالویز « عزیز سهندی» گفت: میزان زکات پرداختی ثبت شده مردم آذربایجان‌غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری، ۹۷ درصد از اهداف و برنامه‌های این نهاد در حوزه زکات محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در جمع‌آوری و توزیع زکات در میان نیازمندان، تاکنون یک‌هزار و ۴۰۹ شورای زکات روستایی در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

«سهندی» اظهار کرد: ۹۷ درصد زکات جمع‌آوری شده در راستای کمک به نیازمندان شامل تهیه مسکن، تامین جهیزیه، رفع مشکلات درمانی، تحصیلی و آموزشی نیازمندان و ۳ درصد آن نیز به منظور اجرای برنامه‌های عمرانی عام المنفعه در مناطق محروم استان هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: انعقاد تفاهم نامه با ارگان‌ها و سازمان‌های متعدد در راستای تبیین و تبلیغ فریضه زکات در جامعه، اهتمام در راستای افزایش جمع‌آوری زکات پرداختی، همکاری با صدا و سیما در راستای گسترش فرهنگ زکات بوده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۰۳ – ی- ۱۵:۳۳

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)