هیچ کس حق کم لطفی به” خبرنگار” ندارد

مهاباد- بالویز،سفیر– معاونت استاندار و فرماندارویژه شهرستان مهاباد،گفت:در مهاباد هیچ کس حق کم لطفی به” خبرنگار” ندارد و باید تمرین نقد پذیری کنیم . به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«ایرج شجاعی » در مراسم تجلیل از خبرنگاران مهاباد که با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد،اظهارداشت:خبر گنجینه […]

مهاباد- بالویز،سفیر– معاونت استاندار و فرماندارویژه شهرستان مهاباد،گفت:در مهاباد هیچ کس حق کم لطفی به” خبرنگار” ندارد و باید تمرین نقد پذیری کنیم .

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«ایرج شجاعی » در مراسم تجلیل از خبرنگاران مهاباد که با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد،اظهارداشت:خبر گنجینه ،خبرنگار است و برای یک خبرنگار مهمترین دستاورد او تامین خبر و انتشار آن است .

«ایرج شجاعی» افزود: نگاه و نوع برخورد مسئولین و مردم نسبت به خبر متفاوت است بعضی از خبرها موجب رنجش بین افراد می شود و نیازاست تمرین نقد پذیری را درخود تقویت کنیم .

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه ، خبرنگاری شغل مشقت وپر مشغله ای است ،بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند ، آنها با بیان واقعیت ها و نگاه موشکافانه در جستجوی کشف واقعیت های محیط خبری خود هستند .

«ایرج شجاعی» تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان مهاباد می توانند با تاسیس تشکل در حوزه خبری ، نسبت مطالبات خود اقدام کنند که در این راستا فرمانداری و ارشاد مهاباد برای تاسیس این تشکل همکاری لازمه را انجام خواهد داد .

«سیامند جوانبخت » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در این جلسه ،گفت : شهرستان مهاباد با دارا بودن رسانه های محلی و ملی یکی از شهرهای مهم استان در حوزه اطلاع رسانی است.

وی افزود: در این شهرستان با داشتن ۷ پایگاه خبری محلی و داشتن انتشارات و وجود صدا و سیما و همچنین نمایندگی خبرگزاری ایرنا بیش از ۵۰ نفر در این حوزه فعالیت می کنند.

«جوانبخت » با بیان اینکه نقش رسانه های مهاباد در این شهرستان بسیار پررنگ است ،اظهار داشت : شهروندان از رسانه های این شهرستان انتظار دارند که با بیان واقعیت ها جهت رفع مشکلات ، همسو با مسئولین در راستای آبادانی این شهرستان نقش آفرینی کنند.

در پایان هر کدام از رسانه های در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به حوزه خبرنگاری مطالبی را بیان کردند.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه از رسانه های مهاباد تجلیل به عمل آمد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۶-ی-۲۰:۱۵