بررسی راهکارهای ارتقا عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در کمیسیون عمران مجلس

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقا عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در کمیسیون عمران مجلس خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور « مهدی جمالی نژاد» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقا عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور « مهدی جمالی نژاد» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این جلسه پس از بررسی و بحث در زمینه ابعاد مختلف عملکردی کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها مقرر شد لایحه اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری که از سوی وزارت کشور برای سیر مراحل تصویب تقدیم دولت شده، در کمیسیون عمران مجلس هم مطرح شود و در خصوص مفاد آن تبادل نظر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این لایحه پس از تصویب در دولت و تقدیم به مجلس ، در کمیسیون عمران، به عنوان کمیسیون تخصصی این موضوع، مورد ارزیابی های کارشناسی قرار خواهد گرفت و سپس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۲۵ – ش- ۱۴:۲۵