وام بلاعوض آبیاری تحت فشار به کشاورزان سردشتی

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار سردشت گفت:از اوایل دولت دوازدهم تاکنون برای توسعه آبیاری تحت فشار نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار کشاورزان سردشت قرار گرفته است. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،دولت در تلاش است، با کاهش هزینه های کشاورزی و بهینه کردن روند مصرف آب، اقتصاد کشاورزی را رونق دهد. «اقصی نخشی […]

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار سردشت گفت:از اوایل دولت دوازدهم تاکنون برای توسعه آبیاری تحت فشار نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار کشاورزان سردشت قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،دولت در تلاش است، با کاهش هزینه های کشاورزی و بهینه کردن روند مصرف آب، اقتصاد کشاورزی را رونق دهد.

«اقصی نخشی پور» افزود: تنها یک هزار و پانصد هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سردشت به صورت آبیاری تحت فشار است و در تلاشیم  ۱۰ هزار هکتار از زمین های اطراف دریاچه سد سردشت هم به صورت آبیاری تحت فشار درآید و در این راستا مطالعات پژوهشی انجام گرفته شده است که با بهره برداری از آن حوزه کشاورزی با جهش اساسی روبرو می شود.

«حقگوی» مدیر جهاد کشاورزی نیز اظهارداشت: در سال گذشته ۶۰۰ هکتار از اراضی آبی شهرستان سردشت به سیستم نوین آبیاری تحت فشار مجهز شده که در قالب ۲۵۰ طرح و برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی ادامه داد : کل اعتبار برای این ۶۰۰ هکتار ۷میلیارد تومان بوده که از محل صندوق بخش کشاورزی به صورت بلاعوض به کشاورزان پرداخت شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۱۹ -ی- ۱۴:۴۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)