دوره آموزشی-توجیهی اقامتگاه‌های بومگردی در سردشت برگزارشد

مهاباد-بالویز”سفیر-دوره آموزشی-توجیهی اقامتگاه‌های بومگردی در سردشت برای بهره برداران و متقاضیان واحدهای بومگردی برگزارشد به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” به منظور هماهنگی با نهادهای ذیربط و ارتقاء مدیریت بهره‌برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی، جلسه‌ آموزشی با حضور مسئولین گردشگری آذربایجان‌غربی در سردشت برگزار شد. دوره آموزشی_توجیهی یک روزه‌ای با موضوع اقامتگاه‌های […]

مهاباد-بالویز”سفیر-دوره آموزشی-توجیهی اقامتگاه‌های بومگردی در سردشت برای بهره برداران و متقاضیان واحدهای بومگردی برگزارشد

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” به منظور هماهنگی با نهادهای ذیربط و ارتقاء مدیریت بهره‌برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی، جلسه‌ آموزشی با حضور مسئولین گردشگری آذربایجان‌غربی در سردشت برگزار شد.

دوره آموزشی_توجیهی یک روزه‌ای با موضوع اقامتگاه‌های بومگردی سردشت و با حضور،معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، کارشناس اکوتوریسم، مسئولین اداره اماکن عمومی و بهره‌برداران و متقاضیان واحدهای بوم‌گردی برگزار شد.

این جلسه به‌منظور انجام هماهنگی و همکاری بیشتر اداره‌کل اماکن عمومی در زمینه نظارت قانونمند بر فعالیت اقامتگاه‌ها، تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نحوه مدیریت واحد و اصول رفتاری برخورد با مسافر ترتیب داده شده بود.

ریتا خضرزاده در این جلسه ضمن قدردانی از حساسیت‌های اداره امکان عمومی در زمینه امنیت این واحدها گفت: رعایت مسائل امنیتی و الزام به رعایت موازین و مقررات قانونی مربوطه در همه مراکز اقامتی، مورد تاکید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

او افزود: سردشت که در جنوب استان واقع شده یکی از مناطق مستعد بوم‌گردی و اکوتوریسم است و در حال حاضر تعداد پنج واحد اقامتگاه بوم‌گردی مجوزدار و فعال دارد و تعدادی نیز در مرحله صدور مجوز فعالیت هستند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز” – ۹۹/۰۵/۰۶ – د- ۱۱:۵۰