کرونا شعبه مرکزی بانک ملت سردشت را به تعطیلی کشاند

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس شعبه مرکزی بانک ملت سردشت گفت:به‌دلیل شیوع بیماری کرونا بین کارمندان این شعبه،فعالیت این اداره تا شنبه هفته آینده تعطیل است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” عبدالله علیزاده افزود: این تصمیم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته  و این شعبه جهت انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی محیط آن […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس شعبه مرکزی بانک ملت سردشت گفت:به‌دلیل شیوع بیماری کرونا بین کارمندان این شعبه،فعالیت این اداره تا شنبه هفته آینده تعطیل است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” عبدالله علیزاده افزود: این تصمیم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته  و این شعبه جهت انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی محیط آن و انجام تست از کارکنان جهت حصول اطمینان از سلامتی آنان تا روز شنبه ۴ مرداد ماه تعطیل است.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه شعبه یکی از شعبات پر تجمع و با حجم کاری زیاد است و کارکنان درگیر و در قرنطینه هستند این تعطیلی در هفته آتی تمدید خواهد شد.

رئیس شعبه مرکزی بانک ملت سردشت اظهار داشت : یکی از کارکنان این شعبه با ۲۰ سال سابقه کاری و خدمت صادقانه به مردم  متاسفانه بر اثر ابتلا به این بیماری روز گذشته فوت کرد.

علیزاده بابیان اینکه شعبه دارای ۱۱ پرسنل است و ۱۰ نفر درگیر و یک نفر سالم می‌باشند، گفت: کلیه پرسنل تست کووید ۱۹ داده ولی هنوز جواب آزمایشات مشخص نیست.

این شهرستان در حال حاضر ۸ فوتی  (آمار رسمی، غیر رسمی) بر اثر کرونا دارد و در وضعیت قرمز است.

شهرستان سردشت درجنوب آذربایجان غربی واقع شده است

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۰۲ – پ – ۹:۵۵