رشته مفرح و جذاب به نام پَدِل

مهاباد-بالویز”سفیر-مسئول انجمن پَدِل آذربایجان‌غربی،از شروع کار این رشته در استان به عنوان یکی از رشته های مفرح و جذاب ورزشی برای علاقمندان به این نوع ورزش خبرداد. به گزارش سرویس ورزشی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” رقیه جلیل‌پور، مسئول انجمن پَدِل استان اظهار داشت : «پَدِل» رشته‌ایست که بخشی از ورزش اسکواش به شمار می‌رود […]

مهاباد-بالویز”سفیر-مسئول انجمن پَدِل آذربایجان‌غربی،از شروع کار این رشته در استان به عنوان یکی از رشته های مفرح و جذاب ورزشی برای علاقمندان به این نوع ورزش خبرداد.

به گزارش سرویس ورزشی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” رقیه جلیل‌پور، مسئول انجمن پَدِل استان اظهار داشت : «پَدِل» رشته‌ایست که بخشی از ورزش اسکواش به شمار می‌رود و انجمن استانی پَدِل، اواخر سال گذشته ((آذرماه)) در استان تشکیل یافت.

وی گفت: «پَدِل» رشته راکتی مابین اسکواش و تنیس خاکی است، مثل اسکواش در یک زمین محصور شده با دیواره و مثل تنیس خاکی در زمین ۲۰ در ۱۰ و یک بازی ۲ نفره (۲ تیم ۲ نفره) است.

وی افزود: برای آموزش این رشته، کلاس‌های آموزشی مجازی تشکیل خواهیم داد تا بیش از پیش این رشته جذاب معرفی شود.

وی ادامه داد: برنامه ما برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایش و معرفی رشته برای جذب علاقمندان و سپس آموزش بازیکنان و گسترش این رشته و در ابتدا نیز بصورت پَدِل خیابانی می‌توانیم این رشته را برگزار کنیم.

جلیل پور خاطر نشان کرد: «پَدِل» مدرن ترین ورزش قرن تعریف شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – منبع برنا – ۹۹/۰۴/۳۰ – د – ۱۴:۰۵