پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان

مهاباد-بالویز”سفیر -معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،در پیامی ٢٦ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش سرویس سیاسی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” ایرج شجاعی ، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، پیام تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان منتشر نمود بسمه […]

مهاباد-بالویز”سفیر -معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،در پیامی ٢٦ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” ایرج شجاعی ، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، پیام تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان منتشر نمود

بسمه تعالی

شورای نگهبان، بعنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بعنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که از بدو شروع به‌کارش نقش بسیار مهم و تأثیرگذار در حفظ و حراست و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشته است.

شورای نگهبان باتمام توان و با نظارتی قوی، هوشمند، پویا و مستمر به منظور رسیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گامی مؤثر بر می‌دارد.

اينجانب  ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به اعضای محترم شورای نگهبان اعم از فقها و حقوق‌دانان و همچنین رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان مهاباد تبریک عرض می‌نمایم و ضمن گرامیداشت این روز، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون را برای خدمتگزاران در این شورا خواستارم.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۲۷ – پ – ۲۱:۰۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)