مرکز نیکوکاری پیوند مدارس در شهرستان پیرانشهر افتتاح شد

مهاباد- بالویز”سفیر-در راستای مردمی کردن کمک های دانش آموزان و مدارس و جذب بهتر این کمک ها، مرکز نیکوکاری با عنوان ‘پیوند مدارس’ در شهرستان پیرانشهر راه اندازی شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” ، مرکز نیکوکاری پیوند مدارس پیرانشهر با حضور نمایند شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، […]

مهاباد- بالویز”سفیر-در راستای مردمی کردن کمک های دانش آموزان و مدارس و جذب بهتر این کمک ها، مرکز نیکوکاری با عنوان ‘پیوند مدارس’ در شهرستان پیرانشهر راه اندازی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” ، مرکز نیکوکاری پیوند مدارس پیرانشهر با حضور نمایند شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیرانشهر افتتاح شد .

مرکز نیکوکاری پیوند مدارس با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) کار خود را با تحت پوشش‌ قرار دادن دانش آموزان بی بضاعت در تمام مقاطع تحصیلی شروع کرده و این دانش آموزان از اول ابتدایی تا پایان تحصیلات و حتی دوران دانشجویی می توانند تحت پوشش باشند.

این مرکز۶عضو ثابت دارد و مدیر آموزش و پرورش رئیس موسسه می باشد.

فعالیت این مرکز تنها برای دانش آموزان و در ارتباط با مدارس خواهد بود.

مرکز نیکوکاری دارای فعالیت به صورت ویژه خدمات مختلف از جمله کارهای مشاوره‌ای، کمک هزینه تحصیلی، تهیه پوشاک و البسه دانش‌آموزان بی‌بضاعت را پیگیری می‌کند.

این مرکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل می‌کند و باعث تشویق و ترغیب مردم بویژه فرهنگیان برای کمک به امور نیازمندان می‌شود.

ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، کمک به فقرزدایی و رفع محرومیت، توسعه خدمت‌رسانی به محرومان و تکریم آنان، توسعه مشارکت‌های مردمی، تعامل و ارتباط سازنده برای ساماندهی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران از جمله اهداف راه‌اندازی این مرکز است.

مهاباد / پایگاه خبری تحلیلی بالویز/ ۹۹/۰۴/۲۳ /د/۱۸:۵۱