اماکن عمومی در اشنویه تعطیل شدند

مهاباد-بالویز”سفیر-دردوازدهمین جلسه ستاد کرونای شهرستان اشنویه،تعدادی از اماکن عمومی این شهرستان تعطیل شدند به گزارش سرویس اجتماعی سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز در جلسه ای که به ریاست فرماندار  و با حضور سایر ادارات ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.  تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید : تمامی مراکز آموزش عالی، حوزه های […]

مهاباد-بالویز”سفیر-دردوازدهمین جلسه ستاد کرونای شهرستان اشنویه،تعدادی از اماکن عمومی این شهرستان تعطیل شدند

به گزارش سرویس اجتماعی سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز در جلسه ای که به ریاست فرماندار  و با حضور سایر ادارات ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.  تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید :

تمامی مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخر های سرپوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی ها، آزمون های حضوری، سالن های ورزشی با ازدحام ، قهوه خانه ها، چایخانه ها، سایر مراکز تفریحی، خانه های بازی به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده و برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی از جمله خانه باغ ها به هر عنوان ممنوع می باشد.

استفاده از ماسک در سطح تمامی دستگاه های اجرایی برای کارکنان و مراجعین دستگاه ها الزامی می باشد.

استفاده از ماسک در محیط های سربسته، مراکز پرتراکم جمعیتی، میادین و بازارهای هفتگی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی و …. مورد الزامی است

شهرداران اشنویه و نالوس نسبت به نصب بنر درخصوص ماسک زدن جهت اطلاع رسانی به شهروندان در سطح شهر اقدام نمایند.

چاپخانه های سطح شهر از چاپ هرگونه کارت عروسی خودداری نمایند. در صورت مشاهده بطور قانونی برخورد خواهد شد

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۱۲ – پ – ۱۶:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)