سومین مرحله تجهیزات بیمارستان تازه احداث وارد تکاب شد

مهاباد –بالویز،سفیر– مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ،گفت: در اوایل تیر ماه سالجاری مرحله سوم  تجهیزات بیمارستان جدیدالاحداث تکاب وارد شهرستان شد و در سالن جهاد کشاورزی تخلیه گردید . به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز ، سعیدی  اظهار داشت : با توجه پیگیری ها و مساعدت های مسئولین شهرستانی و استانی  در راستای […]

مهاباد –بالویز،سفیر– مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ،گفت: در اوایل تیر ماه سالجاری مرحله سوم  تجهیزات بیمارستان جدیدالاحداث تکاب وارد شهرستان شد و در سالن جهاد کشاورزی تخلیه گردید .

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز ، سعیدی  اظهار داشت : با توجه پیگیری ها و مساعدت های مسئولین شهرستانی و استانی  در راستای تکمیل و راه اندازی بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان تکاب مرحله سوم تجهیزات این بیمارستان در قالب دو محموله  ، وارد این شهرستان شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ادامه داد: محموله وارد شده ،شامل ۷۵ عدد تخت بیمار . کمد کنار تخت و میز غذاخوری بیمار ، ۵ دستگاه ونتیلاتور و دو دستگاه الکترو شوک . یک دستگاه چراغ سیالتیک پرتابل اتاق عمل تخت LDR  در انبار سالن جهاد کشاورزی شهرستان تکاب تخلیه و انبار شد .

سعیدی، در خصوص پروژه بیمارستان جدید نیز افزود:  با توجه به پیشرفت و تکمیل این پروزه در آینده نزدیک گامی موثر در راستای ارائه خدمات بهینه بهداشتی درمانی و در خور شان مردم منطقه برداشته شود .

گفتنی است تاکنون تجهیزات پزشکی و بخش های چهارگانه بیمارستان جدید در ۳ مرحله و در قالب ۶ محموله به تکاب انتقال یافته است .

تکاب یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است. این شهر از سمت شمال به شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی، از سمت جنوب به شهرستان‌های سقز و بیجار در استان کردستان، از سمت شرق به شهرستان ماه نشان در استان زنجان و از سمت غرب به شهرستان شاهین‌دژ و شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی محدود شده‌است.

شهرستان تکاب بنابر قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۸۵ خورشیدی، مشتمل بر دو بخش به نام‌های مرکزی و تخت سلیمان، با یک شهر و ۶ دهستان بوده‌است.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۰۹ – د – ۰۸:۱۱

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)