بیش از ۱ هزار مزاحمت تلفنی با آتش نشانی سقز

مهاباد- بالویز،سفیر– مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: در خرداد ماه سال جاری و در میان تماس‌های گرفته شده با ۱۰۷مورد آن واقعی و ۱ هزارو ۲۱۶ مورد مزاحمت تلفنی بوده است  به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” محمد دولتي ، اظهار داشت : شهروندان اين شهرستان […]

مهاباد- بالویز،سفیر– مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: در خرداد ماه سال جاری و در میان تماس‌های گرفته شده با ۱۰۷مورد آن واقعی و ۱ هزارو ۲۱۶ مورد مزاحمت تلفنی بوده است 

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” محمد دولتي ، اظهار داشت : شهروندان اين شهرستان در خردادماه امسال ۱هزار و ۳۲۳ مورد تماس تلفني داشته اند كه فقط ۱۰۷ مورد آن واقعي بوده است.

وی با بیان اینکه هر تماسی که با آتش‌نشانی صورت می‌گیرد برای ما واقعی و ضروری تلقی می شود، افزود: ما به عنوان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نمی‌توانیم به صرف اینکه احتمالا مزاحمت باشد از اعزام نیرو به محل اعلام شده خودداری کنیم.

دولتی اضافه کرد: به محض گزارش و تماس دریافتی از شهروندان، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی به محل حادثه اعزام می شوند بنابراین با وجود این تعداد مزاحمت بیش از حد ولی همچنان نیروهای پرتلاش ما با جدیت کامل با این پدیده‌ برخورد می کنند.

دولتی تاکید کرد: در صورت غیر واقعی بودن تماس های دریافتی، این عمل باعث تحمیل هزینه بیشتر بر سازمان و همچنین در صورت رخداد حادثه واقعی به صورت همزمان ممکن است باعث تاخیر در روند خدمت رسانی و آسیب رساندن و خسارت جانی و مالی بر دیگر شهروندان شود.

“محمد دولتی ” با ارائه گزارشي پيرامون عملكرد سازمان آتش نشاني در سقز افزود: امداد و نجات با ۶۳ مورد و آتش سوزي با ۴۴ مورد بيشترين عمليات خردادماه بوده است.

وي اظهار داشت: در مجموع آتش نشانان ايستگاه هاي مركز فرماندهي، شهدا و شهرك در ۱۸۲ حادثه حضور داشته اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی  گفت: از تمامی همشهریان میخواهیم با فرهنگ سازی جهت رفع مشکل مزاحمت تلفنی با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات ایمنی را در زودترین وقت ممکن برای افراد حادثه دیده، ارائه شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۰۹ – د – ۱۸:۵۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)