پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سی و سومین سالگرد بمباران شیمایی سردشت

مهاباد- بالویز “سفیر– معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،  به مناسبت سي و سومين سالگرد بمباران شيميايي شهرستان سردشت توسط رژيم بعث عراق پیام تسلیتی صادر نمودند. به گزارش سرویس سیاسی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، پیام منتشره معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است : بسم تعالی بمباران […]

مهاباد- بالویز “سفیر– معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،  به مناسبت سي و سومين سالگرد بمباران شيميايي شهرستان سردشت توسط رژيم بعث عراق پیام تسلیتی صادر نمودند.

به گزارش سرویس سیاسی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، پیام منتشره معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به شرح زیر است :

بسم تعالی

بمباران شیمیایی سردشت نشان از ضعف و زبونی رژیم بعث در برابر اراده مردمی بود که با تکیه بر نیروی ایمان تا پای جان در راه اثبات حقانیت خود و صلابت میهن اسلامی مقاومت کردند تا جای که دشمن نا امید از مقابله با این عزم پولادین، مرتکب جنایتی شد که تاریخ بشریت برای اولین بار آن را تجربه کرد و در این اثنا داعیه داران حقوق بشر بی رحم تر از جنگنده های بعث با سکوت خود پرده براین جنایت هولناک کشیدند.

تهاجم و بمباران شیمیایی هواپیماهای متجاوز رژیم بعث عراق به شهر سردشت ، منجر به شهادت ۱۱٦ نفر و مصدوم شدن بیش ازپنج هزار تن شد و علیرغم این جنایات هولناک هیچ یک از مجامع جهانی آنرا محکوم نکرده و عوامل آن را ملامت ننمودند.

اینجانب یاد و خاطره رشادت، مقاومت و مظلومیت شهدا و مصدومان این جنایت هولناک و غیرانسانی را گرامی داشته و آرزوی نابودی کامل سلاحهای شیمیایی و میکروبی در جهان را دارم.

شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد

(روابط عمومی فرمانداری مهاباد)

مهایاد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۰۸ – ی – ۱۴:۲۰