بیش از ۷ هزار طرح اشتغال در آذربایجان غربی اجرا می شود

مهاباد-بالویز “سفیر،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت:۷ هزارو ۳۵۰ طرح در آذربایجان غربی برای مددجویان استان اجرا می شود  به گزارش سرویس اجتماعی ،اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال ‌پایدار برای مددجویان استان، هفت هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال را […]

مهاباد-بالویز “سفیر،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت:۷ هزارو ۳۵۰ طرح در آذربایجان غربی برای مددجویان استان اجرا می شود 

به گزارش سرویس اجتماعی ،اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال ‌پایدار برای مددجویان استان، هفت هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال را اجرا خواهد کرد.

بجعفر پژوهان، افزود: این نهاد تا پایان سال جاری در راستای توانمند سازی و ایجاد اشتغال ‌پایدار برای مددجویان استان، هفت هزار و ۳۵۰ طرح اشتغال را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود کمیته امداد آذربایجان‌غربی برای اجرای این میزان طرح اشتغال در استان، ۲۴۶ میلیارد تومان هزینه پرداخت کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری، ۲۷۳  مددجوی آذربایجان‌غربی، از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  به اشتغال پایدار دست یافته و برای ۳۱ مددجو نیز توسط مراکز  کاریابی  کسب و کار مناسب ایجاد شده است.

وی افزود:  کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری، بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

پژوهان تاکید کرد: بدون تردید اشتغال و خودکفایی مددجویان از اهم دغدغه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و این نهاد تاکنون  در راستای توانمندسازی مددجویان استان گام‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای مددجویان، تصریح کرد: تمام ادارات کمیته امداد استان در اجرای  برنامه‌های مصوب،  با همکاری آموزشگاه‌های فنی آزاد در حال برگزار کردن دوره‌های متعدد مهارت آموزی هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کمیته امداد استان  در نظر دارد  تا پایان سال جاری برای پنج هزار و ۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه کند.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۰۶ – ج – ۱۷:۰۵