باند سارقان خودرو در نقده متلاشی شد

مهاباد-بالویز”سفیر– رئیس پلیس شهرستان نقده از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و کشف ۵ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز سرهنگ کیومرث پاکدل اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نقده، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با […]

مهاباد-بالویز”سفیر– رئیس پلیس شهرستان نقده از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و کشف ۵ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز سرهنگ کیومرث پاکدل اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نقده، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ پاکدل افزود : ماٌموران در تحقیقات اولیه‌ی خود متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۲ و سه نفره اقدام به سرقت خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب می کنند.

وی بیان کرد : با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی طی ۳ مرحله عملیات ویژه و منسجم همه ۶ نفر افراد باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان نقده  ادامه داد : در این عملیات تعداد ۵ دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف شد.

این مقام نظامی شهرستان تصریح کرد : کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ کیومرث پاکدل به شهروندان توصیه کرد :  همواره نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود را رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی “بالویز – ۹۹/۰۳/۳۱ – ش – ۱۴:۱۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)