راهبرد اصلی خبرنگاران در ایام کرونا، آگاه سازی است

مهاباد ، بالویز”سفیر– رئيس خانه مطبوعات سقز گفت : راهبرد اصلی خبرنگاران در ایام کرونا، آگاه سازی ، کمک به سلامت شهروندان و مدیریت بحران  است  به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، فردین مصطفایی ، اظهار داشت : نقش اصحاب رسانه در زمان شيوع كرونا، كمك به سلامت شهروندان ، مديريت […]

مهاباد ، بالویز”سفیر– رئيس خانه مطبوعات سقز گفت : راهبرد اصلی خبرنگاران در ایام کرونا، آگاه سازی ، کمک به سلامت شهروندان و مدیریت بحران  است 

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، فردین مصطفایی ، اظهار داشت : نقش اصحاب رسانه در زمان شيوع كرونا، كمك به سلامت شهروندان ، مديريت بحران ، تشكيل اتاق فكر رسانه ، مديريت بحران و آگاه رسانی است

” مصطفايي”  افزود: راهبرد اصلي خبرنگاران، تسريع در اطلاع رساني به مردم و آگاه سازي براي پيشگيري از اين بيماري است.

وي همچنين با اشاره به احتمال افزایش شيوع این بيماري ادامه داد : مركز بهداشت به صورت جدي در خصوص بيماران و خانواده هاي آنان نظارت  بیشتری داشته باشد.

كارشناس روابط عمومي فرمانداري سقز هم با تقدير از تلاش اصحاب رسانه، اظهار داشت: در ايام شيوع كرونا، خبرنگاران با در دست داشتن ابتكار عمل، براي پشت سرگذراندن هر چه سريعتر و كم هزينه تر بحران و بازگشت به زندگي عادي مردم تلاش كردند.

ابراهيم محمدحسيني بر ضرورت توجه به مديريت اطلاع رساني بحران، ضرورت مستندسازي تجربيات برخورد و مقابله با كرونا با توجه به بحران خيز بودن شهرستان سقز، ادامه تلاش هاي رسانه ها براي آگاه سازي و حساس سازي براي رعايت پروتكل هاي بهداشتي تاکید كرد.

وي استراتژي رسانه ها در شهرستان سقز برخورد با بحران كرونا را مناسب و در راستاي روشنگري اجتماعي و پاسخگويي مسئولان توصيف كرد.

اين كارشناس روزنامه نگاري، كشف، خلاقيت لحظه اي و عمليات منظم و گام به گام با شيوه هاي از پيش انديشده شده را از مهارت هايي دانست كه در زمان كرونا در سقز توسط ستاد مديريت بحران به رياست فرماندار و خبرنگاران دنبال شد و بر ادامه اين روند تاكيد كرد.

در اين نشست، خبرنگاران نيز از همكاري صميمانه فرماندار و مدير شبكه بهداشت و حضور در اتاق رسانه اي كرونا تشكر و بر امهال وام هاي بانكي، ادامه كمك به اقشار آسيب ديده ناشي از كرونا، جذب تجهيزات پزشكي، تسريع در افتتاح بيمارستان شفا وشفاف سازي ميزان كمك هاي كمپين ها تاكيد كردند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز – ۹۹/۰۳/۲۹ – پ – ۱۸:۵۲

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)