افتتاح ۵۲ طرح عمرانی و کشاورزی در سردشت

مهاباد-بالویز”سفیر،مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت : در هفته جهاد کشاورزی ۵۲  طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری  می رسد. به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، حقگوی ، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح عمرانی و کشاورزی اظهار داشت : برنامه […]

مهاباد-بالویز”سفیر،مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت : در هفته جهاد کشاورزی ۵۲  طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری  می رسد.

به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، حقگوی ، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح عمرانی و کشاورزی اظهار داشت : برنامه های  متنوعی برای این هفته پیش بینی شده که اجرای آنها با رعایت  کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت ،افزود: درسال ۹۸ در سطح ۵۱۲ هکتار از اراضی آبی شهرستان  سیستم نوین آبیاری اجرا  شده است

وی ادامه داد : بیشترین  طرح های افتتاحی امسال در حوزه  آبیاری تحت فشار است که تاکنون از ۹ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی سطح شهرستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار مجهز به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار به صورت قطره‌ای و بارانی  شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این هفته در بخش مرکزی ۲۸ طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۶۱ هکتار و با اعتبار ۱۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال با ۲۸ نفر اشتغالزایی به بهرداری می رسد.

حقگوی گفت: در بخش وزینه نیز ۲۴ طرح آبیاری به مساحت ۳۹ هکتار با اعتبار ۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال افتتاح می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت اضافه کرد: در مجموع ۵۲ طرح به مساحت ۱۰۰ هکتار با اعتبار کلی ۲۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسند.

وی گفت: در مجموع نیز ۱۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال از این اعتبارات از کمک های بلاعوض و ۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از آورده کشاورزان تامین شده است.

حقگوی، غبارربی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، دیدار و نشست با امام جمعه ، فرماندار ، نظام مهندسی و نظام صنفی و صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر ، عاملین توزیع سموم و کودهای شیمیایی در سطح شهرستان ، برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی در سطح روستاها،ارائه خدمات رایگان توسط شرکت های فنی و مهندسی و نظام مهندسی شهرستان و اکیپ های شبکه دامپزشکی و افتتاح مرکز جهاد کشاورزی بخش خصوصی در روستای اسلام آباد و دفتر بسیج مهندسین کشاورزی از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز – ۹۹/۰۳/۲۴ – ش – ۱۴:۱۰