اتومبیل خود را در نقاط خلوت و تاریک پارک نکنید

مهاباد – بالویز” سفیر” – فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ،گفت:  جهت حفظ امنیت وسایل نقلیه از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری شود  به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ سرهنگ تجاری ”  اظهار داشت : از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری […]

مهاباد – بالویز” سفیر” – فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ،گفت:  جهت حفظ امنیت وسایل نقلیه از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری شود 

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ سرهنگ تجاری ”  اظهار داشت : از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و در حین گردش و تفریح خودرو خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ های مطمئن پارک کنید.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد افزود: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی وسایر وسائل تاخیری و بازدارنده مجهز کنید، از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری و در حین گردش و تفریح خودرو خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ های مطمئن پارک کنید.

این مقام انتظامی ادامه داد: همواره دقت داشته باشید سوئیچ اتومبیل خود را بر روی جای نگذارید؛ هنگان ترک خودرو از بسته بودن درب ها و شیشه ها اطمینان حاصل کنید.

او اضافه کرد: در زمان خروج از پارکینگ ابتدا خودرو را خاموش کرده، سوئیچ را برداشته و سپس اقدام به بستن درب پارکینگ کنید، چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ با حیاط منزل پارک می کنید، حتما تمام درب های آن را قفل کرده و از گذاشتن سوئیچ بر روی آن جدا بپرهیزید.

تجاری تاکید کرد: به هنگام مشاهده تصادف یا نزاع هایی که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد، مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید، هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی ؛ سوئیچ و دسته کلید در داخل آن خودداری کنید، حتی المقدور از رادیو پخش های کشوئی یا پنل دار برای اتومبیل خود استفاده کرده و هنگام ترک اتومبیل آن را بردارید.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد بیان کرد: از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیرهای اصلی و اماکن متروکه جدا خودداری و خودرو خود را در حضور مسافر حتی برای لحظه ای ترک نکنید.

تجاری ابراز داشت: شب ها و صبح زود از انتقال مسافران مشکوکی که کرایه بالاتری پیشنهاد می کنند، خودداری و از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران ناشناس امتناع ورزید، چرا که ممکن است قصد مسموم کردن شما را داشته باشند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی “بالویز”  – ۹۹/۰۳/۱۱ -۰۸:۱۲

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)