پیرمرد ۷۰ ساله میاندوآبی کرونا را شکست داد

مهاباد- بالویز ” سفیر”مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: پیرمرد ۷۰ ساله اهل این شهرستان پس از سه هفته مبارزه با کرونا، این بیماری را شکست داد.  به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز”  سهراب حیدری اظهار داشت: این بیمار سه هفته پیش به علت عارضه حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و […]

مهاباد- بالویز ” سفیر”مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: پیرمرد ۷۰ ساله اهل این شهرستان پس از سه هفته مبارزه با کرونا، این بیماری را شکست داد. 

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز”  سهراب حیدری اظهار داشت: این بیمار سه هفته پیش به علت عارضه حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و پس از انجام آزمایش، تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این بیمار پس از انجام بررسی های لازم با تشخیص کرونا تحت درمان قرارگرفت، افزود: وی پس از سه هفته بستری در بیمارستان عباسی میاندوآب با تلاش همکاران پزشک و پرستاران این بیمارستان بهبود یافت و پیرمرد ۷۰ ساله از بیمارستان ترخیص شد.

از شیوع بیماری واگیر دار و آمار اعلام شده چند روز پیش ابتلای ۴۸۷۰نفر به کرونا ویروس در آذربایجان غربی تایید که تعداد مبتلایان به کرونا در میاندوآب با شناسایی ۱۷ مورد جدید به ۴۸۵ نفر افزایش یافت

شهرستان میاندوآب یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۳/۱۰ – ۱۲:۰۵