پیام تسلیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در پی درگذشت مصطفی خرم دل

مهاباد – بالویز ” سفیر” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در طی پیامی درگذشت استاد برجسته علوم قرآنی ” مصطفی خرم دل را تسلیت گفت  به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “ متن پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به شرح زیر است   «بسم الله الرحمن الرحیم» […]

مهاباد – بالویز ” سفیر” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در طی پیامی درگذشت استاد برجسته علوم قرآنی ” مصطفی خرم دل را تسلیت گفت 

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “ متن پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به شرح زیر است

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خبر ناگوار درگذشت استاد برجسته علوم قرآنی دکتر مصطفی خرم دل، ضایعه ای دردناک و خسرانی جبران ناپذیر در حوزه فرهنگ و ادبیات ایران بویژه شهرستان فرهنگ دوست مهاباد به شمار می رود. بی شک تحقیقات و پژوهش های وزین و گرانسنگ آن مفسر بزرگ و قرآن پژوه روشنفکر، دریچه ای از نور و هدایت برای تالیان و پیروان آن مرحوم مغفور بوده و خواهد بود. از محسنات، تألیفات و افتخارات آن عالم ربّانی و قرآنی، بسیار سخن به میان آمده و گوشه ای از خروارها علم و ادب آن اندیشمند و ادیب باوقار را بیان نموده اند. علی ایُّحال، در این باب هر چه گفته شود، مطمئنا حق مطلب ادا نگشته و زیره به کرمان بردن خواهد بود و به قول سلطان الشعرا رودکی:

«از شمارِ چشم، یک تَن کم»

«وز شمار خِرَد، هزاران بیش»

اینجانب به نیابت از اصحاب فرهنگ و هنر، ضمن عرض تسلیت به خانواده معزا، شاگردان و رهروان آن روشندل روشن ضمیر؛ از درگاه احدیّت، رجاء واثق دارم تا پیکر مطهر و قرآنی آن عزیز درگذشته را با فرشتگان مقربّش جلیس و محشور گرداند.

در نهایت آرزوی غفران واسعه ی الهی برای آن مرحوم مغفور داشته، و برای بازماندگان مکرم و خانواده معزّزشان، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

جوانبخت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۳/۰۶ – ۸:۱۱