قهرمانان کشتی آزاد جهان در ارومیه در آبان ماه سال جاری بر روی تُشک می‌روند

مهاباد – بالویز” سفیر”  شهر ارومیه میزبان هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان شد. روزها ۲۸ تا ۳۰ آبان سالجاری برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس  ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی”  بالویز “ پس از طی یک دوره عالی مدیریت ورزشی استان توسط عبدالله چمن‌گلی که کشتی به گل نشسته‌ی ورزش را به […]

مهاباد – بالویز” سفیر”  شهر ارومیه میزبان هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان شد. روزها ۲۸ تا ۳۰ آبان سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس  ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی”  بالویز “ پس از طی یک دوره عالی مدیریت ورزشی استان توسط عبدالله چمن‌گلی که کشتی به گل نشسته‌ی ورزش را به حرکت درآورده بود در دیماه سال گذشته سکان هدایت ورزش استان را به کیومرث_پورایراندوست، یار قدیمی خود سپرد.

وی که از همان ابتدای شروع فعایت خود اقدام به برنامه ریزی جهت میزبانی مسابقات بین المللی دیگری شد، که در جدیدترین اقدام با همراهی استاندار ورزش‌دوست خود توانستند میزبانی هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را دریافت کنند.

ایراندوست که از همان ابتدایی زندگی خود در ورزش بوده، به خوبی پتانسیل‌های ورزشی استان را می‌شناسد و با بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و تحصیلکرده فضا را برای رشد بیشتر از پیش ورزش مهیا کرده است.

از این رو مدیرکل ورزش و جوانان با انتخاب سعید_خوشبخت ” به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان، که خود از خاک خوردهای کشتی بوده، نشان داد با انتصابی که در این بخش داشته می خواهد ورزش کشتی استان را از حالت روزمره گی نجات دهد و این ورزش اول کشور را در استان توسعه دهد.

بر این اساس انتظار می رود، خوشبخت که از داوران ملی این رشته پرطرفدار بوده است و با شناخت کاملی که از کشتی استان دارد، با چشم انداز و افق میان مدت و بلند مدت بتواند به رشد و توسعه متوازن و افزایش زیرساخت ها و ابزارهای این رشته در سراسر آذربایجان غربی کمک کند.

نصیرزاده مسئول سازمان لیگ کشتی ایران با حضور در ارومیه و بازدید از زیرساخت‌های ورزشی استان و نظر مثبت وی، نقش مهمی در واگذاری میزبانی به این استان پیشرو در برگزاری مسابقات بین المللی، داشت.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۳۰ – ۱۹:۴۹