مشارکت ۱۴ کتابفروشی آذربایجان‌ غربی در سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب

مهاباد –بالویز” سفیر” معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از مشارکت ۱۴ کتابفروشی در سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، رسول_بابازاده اظهار کرد: این طرح با مشارکت ۱۴ کتابفروشی از دیروز و همزمان با ولادت با سعادت امام حسن […]

مهاباد –بالویز” سفیر” معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از مشارکت ۱۴ کتابفروشی در سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، رسول_بابازاده اظهار کرد: این طرح با مشارکت ۱۴ کتابفروشی از دیروز و همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان آذربایجان‌_غربی آغاز شد.

وی افزود: طرح بهارانه کتاب تا سه‌شنبه سی‌ام اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان آذربایجان‌ غربی ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی، با اشاره به مشارکت ۱۴ کتابفروشی استان آذربایجان‌غربی در طرح بهارانه کتاب گفت: از این تعداد ۹ کتابفروشی شامل پاتوق کتاب ارومیه، برگ، حسینی، درنا، سلیمی و علوم دانشگاهی، ایران کتاب، ختایی و بشری در ارومیه، امام غزالی، زارع، مجتمع فرهنگی ایران کتاب، مکریان، کتاب مهرگان و کتابسرای مکریان از شهرستان‌های مهاباد و بوکان در طرح بهارانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در «بهارانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

بابازاده اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح بهارانه کتاب در ماه پر برکت مهمانی خدا، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۵ – ۱۷:۴۳