شرایط و الزامات بهداشتی بازگشایی مدارس از هفته آتی/حضور معلمان الزامی است

مهاباد –بالویز “سفیر” مدیرکل دفتر سلامت  وزارت آموزش و پرورش: مدارس استثنایی، مدارس شبانه روزی و پیش دبستانی‌ها مستثنی هستند و فعلا باز نخواهند شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “بازگشایی مدارس فقط برای رفع اشکال درسی بر ای دانش آموزانی است که از طریق فضای مجازی امکان دریافت پاسخ کامل […]

مهاباد –بالویز “سفیر” مدیرکل دفتر سلامت  وزارت آموزش و پرورش: مدارس استثنایی، مدارس شبانه روزی و پیش دبستانی‌ها مستثنی هستند و فعلا باز نخواهند شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “بازگشایی مدارس فقط برای رفع اشکال درسی بر ای دانش آموزانی است که از طریق فضای مجازی امکان دریافت پاسخ کامل را نداشتند. دانش‌آموزان با اختیار و انتخاب خودشان به مدرسه می آیند.

دانش آموزان و معلمانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای از جمله مشکلات تنفسی، قلبی و عروقی، پیوند اعضا، شیمی درمانی و … هستند مجاز به حضور در مدرسه نیستند. همکاران خانم که باردار هستند نیز در مدرسه حضور پیدا نخواهند کرد.

سایر همکارانی که در وضعیت سلامت به سر می‌برند در مدرسه حضور یافته و چون قرار است پاسخگویی کنند تقریبا حضورشان الزامی می‌شود اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

استفاده از ماسک و دستکش برای معلمان و عوامل اجرایی مدرسه الزامی است./شبکه شاد

به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت پیشگیری از انتقال این بیماری در بین دانش آموزان ،بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ، وزارت بهداشت ، وزارت آموزش و پرورش مدارس تمامی شهرها و روستاهای کشور را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام نمود و با راه اندازی اپلیکشن ” شاد” و همچنین مدرسه تلویزیونی دانش آموزان در فضای مجازی اقدام به یادگیری نموده اند

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” – ۹۹/۰۲/۲۴ – ۲۰:۲۳