فرهنگ سرفه خفیف یا سرماخوردگی باید تغییر پیدا کند

مهاباد – بالویز (سفیر) اگر واکسنی تولید نشود، زندگی به شکل سابق نخواهد بود سیمـای جهـان بدون واکسن کرونـا سخت خواهد شد ویک تغییر دائمی صورت می گیرد اگر واکسنی تولید نشود، زندگی به شکل سابق نخواهد بود. یک تغییر دائمی در نگرش نسبت به‌کار در خانه یا دورکاری و حتی نحوه تفکر هستی‌‌شناسانه و […]

مهاباد – بالویز (سفیر) اگر واکسنی تولید نشود، زندگی به شکل سابق نخواهد بود سیمـای جهـان بدون واکسن کرونـا سخت خواهد شد ویک تغییر دائمی صورت می گیرد

اگر واکسنی تولید نشود، زندگی به شکل سابق نخواهد بود. یک تغییر دائمی در نگرش نسبت به‌کار در خانه یا دورکاری و حتی نحوه تفکر هستی‌‌شناسانه و معرفت‌‌شناسانه انسان‌ها به‌وجود خواهد آمد.

بازگشایی بسیاری از رویدادها و حضور در اماکن عمومی ممکن است دیگر دائمی نباشد و فاصله‌گذاری کماکان رعایت شود.
اگر اصلا واکسنی کشف نشود، به‌جای اینکه کووید-۱۹ از بین برود، مردم یاد می‌گیرند چگونه با آن زندگی کنند. اما شیوع این بیماری هر سال می‌تواند رخ دهد و آمار مرگ‌ومیر نیز سالانه افزایش یابد.

کاملا ضروری است که همه جوامع خود را آماده کنند که این ویروس را به‌عنوان یک دشمن دائمی و پایدار شناسایی کنند و قادر باشند در کنار آن زندگی اجتماعی و اقتصادی خود را از سر بگیرند.

شیوه جدیدی از زندگی ممکن است ماه‌ها یا شاید هم سال‌ها حاکم شود تا اینکه بیماری کووید-۱۹ توسط یک واکسن برای همیشه نابود شود. این به آن معنا است که فرهنگ سرفه خفیف یا سرماخوردگی باید تغییر پیدا کند.

باید یک پیمان جمعی برای بقا و زیست به‌منظور حفاظت از ویروس ببندیم. این برای کشورهای فقیرتر دشوار خواهد بود، بنابراین پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای حمایت از کشورهای در حال توسعه، بسیار اهمیت دارد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۱۸ – ۱۹:۵۱