حمله قلبی موجب مرگ چوپان پیرانشهری شد

مهاباد- بالویز ( سفیر) چوپان اهل روستای سنجله از توابع پیرانشهر، در هنگام فعالیت چوپانی دچار حمله قلبی شد و در همان محل جان باخت. به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز“رهاشدن گله موجب شد حاضران در محل حضور یابند و با مشاهده فرد متوفی ،منوجه شدند که و بر اثر حمله قلبی فوت […]

مهاباد- بالویز ( سفیر) چوپان اهل روستای سنجله از توابع پیرانشهر، در هنگام فعالیت چوپانی دچار حمله قلبی شد و در همان محل جان باخت.

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز“رهاشدن گله موجب شد حاضران در محل حضور یابند و با مشاهده فرد متوفی ،منوجه شدند که و بر اثر حمله قلبی فوت نموده است وی دارای ۵۴ سال سن و با هویت معلوم  ساکن روستای سنجله پیرانشهر است

یک حمله کروناری (حمله قلبی )‌ زمانی رخ می دهد که جریان خون به ناحیه ای از قلب قطع می شود (اغلب توسط یک لخته خون). این حالت اغلب بدین دلیل رخ می دهد که سرخرگهای تامین کننده خون عضلات قلب بدلیل رسوب چربی ، کلسترول و سایر مواد که پلاک نامیده می شود ، بتدریج ضخیم تر ، سفت تر و تنگ ترمی شوند.
اگر پلاک جدا شود و لخته خون تشکیل گردد، جریان خون دچار انسداد شده و حمله قلبی رخ می دهد

سقوط یکی از اهالی روستای پسوه در ارتفاعات گرده‌بن

بر اساس گزارش های مردمی ،روز گذشته یکی از اهالی روستای پسوه  از توابع شهرستان پیرانشهر، با هویت م.ا ۴۰ ساله که به قصد جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات روستای گردبن رفته بود، به دلیل سقوط از ارتفاع دچار شکستگی از ناحیه سر و کتف شد.

به گزارش حاضران در محل، فرد مصدوم  توسط نیروهای اوژانس به بیمارستان منقل شد و حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۲/۱۸ – ۰۹:۵۷

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)