۱۵۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان غربی توزیع شد

مهاباد –بالویز (سفیر) ۱۵۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم استان که از امکانات فضای مجازی و شبکه شاد بهره مند نیستند، توزیع شده است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز” مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت:با اعلام شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، آموزش و پرورش در […]

مهاباد –بالویز (سفیر) ۱۵۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم استان که از امکانات فضای مجازی و شبکه شاد بهره مند نیستند، توزیع شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز” مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت:با اعلام شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، آموزش و پرورش در راستای آموزش از راه دانش آموزان از طریق رسانه ملی و فضای مجازی وارد عمل شد و ۱۵۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع کرد

“​​​​​​ابراهیم محمدی ” افزود: ۷۰۰ محتوا از طریق کانالهای آموزشی آموزش و پرورش استان تولید و بیش از یک میلیارد پیام تبادل و ۴۰۰ میلیون محتوا در سطح کشور در شبکه شاد بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ۹۹ درصد مدیران، ۷۹ درصد معلمان، تشکیل ۹۶ درصد کلاسها و عضویت بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد محقق شده است افزود: آزمون نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

محمدی با تاکید بر اینکه امن بودن شبکه شاد مهمترین ویژگی این شبکه می باشد؛ بیان کرد: در اجرا آموزش مجازی مشکلاتی وجود دارد که مربوط به زیر ساخت و سرعت اینترنت می باشد و بنا به قول مساعد مسئولان وزارت ارتباطات به مرور برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان، برای ۸۴۹کلاس درس که شامل کلاسهای چند پایه تک معلم با تعداد دانش آموز زیر ۱۵نفر می باشد، توزیع درسنامه به شکل حضوری با رعایت مسائل بهداشتی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه آموزش به طرق مختلف در سطح استان جریان خواهد داشت.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۱۲  – ۱۰:۱۲

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)