پیام تبریک فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مهاباد به مناسبت روز معلم و کارگر

مهاباد – بالویز(سفیر) امام جمعه ‘نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان به مناسبت روز معلم و کارگر پیام تبریک صادرنمودند. متن پیام به شرح زیر است : جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت […]

مهاباد – بالویز(سفیر) امام جمعه ‘نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان به مناسبت روز معلم و کارگر پیام تبریک صادرنمودند.

متن پیام به شرح زیر است :

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل وناداني است. چنانکه در حديث شريف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ» ، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است .

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزي است و چه بهانه اي نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضي مطهري، براي بزرگداشت مرتبت والاي معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهي و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفكري انديشمند و فيلسوفي بزرگ ، مجاهدانه در راستاي روشنگری و احياي تفكر ديني گام برداشت و در اين راه مقدس، آماج تير بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستين انقلاب اسلامي جاودانه ساخت .

اینجانبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره معلم فرهيخته استاد شهيد مرتضي مطهري و شهداي والا مقام سنگر مقدس تعليم و تربيت، روز معلم را به شما و همه اساتيد، معلمين و تلاش گران صبور، متعهد و سخت كوش عرصه فرزانگي و دانايي تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيقات همگي اين عزيزان را در خدمت به رشد و بالندگي و اعتلاي فرهنگ و انديشه ميهن عزيز اسلامي، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت داریم.

امام جمعه ‘نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت روز جهانی کار وکارگرپیام تبریک صادرنمودند.

متن پیام بدین شرح است:

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

بدینوسیله با تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند ، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز گام برمی دارند و زمینه ساز شکوفایی کشور هستند تقدیر نموده سلامتی و توفیق روز افزون آنان را از خداوند متعال مسالت می نماییم

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۱۱ – ۲۰:۰۰