کرونا مسابقات جهانی پرورش اندام را برای ورزشکاران مهابادی مجازی کرد

مهاباد – بالویز ” سفیر” رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ورزشکاران علاقمند به حضور در رقابت‌های ifbb بدون هیچ محدودیتی می‌توانند شرکت نمایند. به گزارس سرویس خبری ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اعلام اینکه، فدراسیون جهانی پرورش اندام […]

مهاباد – بالویز ” سفیر” رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ورزشکاران علاقمند به حضور در رقابت‌های ifbb بدون هیچ محدودیتی می‌توانند شرکت نمایند.

به گزارس سرویس خبری ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اعلام اینکه، فدراسیون جهانی پرورش اندام ifbb در ایامی که ویروس کرونا به دغدغه اصلی جهانیان بدل شده است مسابقات مجازی برگزار می‌کند، ، گفت: به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این رقابت‌ها هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان تعریف نشده و ورزشکاران علاقمند به حضور در رقابت‌های ifbb که پیش از این در هیچ سازمانی مسابقه نداده اند می‌توانند شرکت نمایند.

مصطفی پور افزود: علاقمندان به شرکت در رقابت‌های آنلاین پرورش اندام می‌بایست یک ویدئوی کوتاه ٤٠ ثانیه‌ای شامل ٧ فیگور اجباری همراه با یک فیگور اختیاری از خود تهیه و آنرا همراه با پر کردن شیوه نامه به لینک www.ifbb.gbisportinnovation.com/new-licence-blue-passport ارسال نمایند.

او ادامه داد: این رقابت‌ها در رشته فیزیک کلاسیک شامل گردش‌های ٤ قسمتی و ٧ فیگور اجباری انجام خواهد شد، ضمن اینکه در این رشته (وکیوم) از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ورزشکاران علاقمند به شرکت در این رقابت هامی بایست ضمن ارسال ویدئوی خود یک قطعه عکس نیز برای لینک ifbb بفرستند، ویدئویی که تمام بدن شرکت کننده را شامل شود. ضمن اینکه ورزشکاران شرکت کننده اجازه استفاده از روغن را نداشته و باید از پوشش مجاز ifbb به هنگام انجام فیگور استفاده کنند.

مصطفی پور افزود: ثبت نام این رقابت‌ها از سه شنبه ١٩ فروردین آغاز و تا تاریخ دوشنبه ٨ اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: هزینه ثبت نام برای شرکت کنندگان ٣٠ یورو، و زمان آغاز رای گیری برای شناخت نفرات برتر نیز از روز سه شنبه ٩ لغایت یکشنبه ٢١ اردیبهشت ماه خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: برگزارکنندگان همچنین اعلام کرده اند که به نفرات اول تا سوم علاوه بر حکم قهرمانی بترتیب مبالغ ٢٥٠، ١٥٠و ١٠٠ یورو را بعنوان جایزه نقدی اهدا خواهند کرد.

مصطفی پور افزود:گفتنی است شرکت در این رقابت‌ها کاملا آزاد بوده و فدراسیون نیز صرفا جهت اطلاع رسانی آنرا بر روی سایت خود قرار داده است

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۰۸ – ۹:۵۶

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)