تازه ترین اخبار درباره شیوع کرونا در کشورهای مختلف جهان ،مبتلایان به ۲میلیون نفررسید

مهاباد- بالویز “سفیر”بر اساس تازه ترین اخبار ، از زمان شیوع بیماری کرونا در جهان ، بیش از ۲میلیون نفر مبتلا و ۱۹۷هزار نفرجان خود را از دست داده اند  به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان نشان می‌دهد، تاکنون دو […]

مهاباد- بالویز “سفیر”بر اساس تازه ترین اخبار ، از زمان شیوع بیماری کرونا در جهان ، بیش از ۲میلیون نفر مبتلا و ۱۹۷هزار نفرجان خود را از دست داده اند 

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان نشان می‌دهد، تاکنون دو میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۱۹۷ هزار و ۲۴۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۳۱۴ نفر و جان باختگان نیز به ۱۱۷ هزار و ۳۲۴ نفر رسیده است. تاکنون ۳۹۳ هزار و ۱۹۹ نفر بهبود یافته‌اند و حال ۲۶ هزار و ۳۰۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

براساس آخرین آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در آمریکا در ایالت نیویورک است. تاکنون ۲۱ هزار و ۴۳۰ نفر در نیویورک بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و ۲۷۹ هزار و ۳۱۴ نفر هم مبتلا شده‌اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت ترکیه، مجموع کل مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۱۰۴.۹۱۲ تن و شمار فوتی‌ها نیز به ۲۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به ۱۴۳ هزار و ۴۶۴ نفر رسید. از این تعداد، ۱۹ هزار و ۵۰۶ نفر جان باخته اند و تعداد بهبودیافتگان اعلام نشده است.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” – ۹۹/۰۲/۰۸ – ۷:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)