یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد توزیع شد

مهاباد –بالویز( سفیر) رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” حسین خضری افزود: برای تهیه این بسته‌ های معیشتی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال […]

مهاباد –بالویز( سفیر) رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” حسین خضری افزود: برای تهیه این بسته‌ های معیشتی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که این مبلغ توسط خیران و مراکز نیکوکاری این شهرستان جمع‌آوری شده بود.

خضری تصریح کرد: بخش زیادی از این بسته ‌های معیشتی توسط مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند توزیع و بخش دیگر آن با مراجعه مددجویان نیازمند به کمیته امداد امام خمینی به آنان اهدا شده است.

وی، درخصوص کمکهای نقدی به مددجویان هم گفت: کمیته امداد امام خمینی در آذربایجانغربی ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی را  برای توزیع بین مددجویان ارسال کرده که این مبلغ نیز بزودی بین مددجویان این شهرستان توزیع می ‌شود.

خضری، از خیران خواست در این روزهای سخت کرونایی، خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند و کمکهای خود را از طریق سامانه # ۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری به این نهاد پرداخت کنند تا در اختیار خانواده‌های بی‌ بضاعت قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد گفت: همچنین نرم ‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روشهای نوین مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به خانواده‌های نیازمند است.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۰۱ – ( ۱۸:۰۰)