عامل قتل جوان سردشتی، توسط معتمدان خود را تحویل مراجع قضایی داد

مهاباد – بالویز ( سفیر) دادستان عمومی سردشت گفت: با استفاده از ظرفیت میانجی‌گرانه انجام گرفته توسط معتمدان، عامل یک فقره قتل خود را تحویل مرجع قضایی داد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” ولی خداکرمی اظهار داشت: در ساعت ۱۱ شب ۱۹ فروردین سال جاری ،  یک جوان ۳۰ […]

مهاباد – بالویز ( سفیر) دادستان عمومی سردشت گفت: با استفاده از ظرفیت میانجی‌گرانه انجام گرفته توسط معتمدان، عامل یک فقره قتل خود را تحویل مرجع قضایی داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” ولی خداکرمی اظهار داشت: در ساعت ۱۱ شب ۱۹ فروردین سال جاری ،  یک جوان ۳۰ ساله که قصد میانجی‌گری در یک نزاع و درگیری را داشت، مورد اصابت گلوله تفنگ شکاری قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

” دادستان سردشت تصریح  کرد: اختلاف مالی دو نفر و درگیری بین آنها  در یک خانه باغ موجب شد متوفی بین طرفین میانجیگیری کند

وی افزود : با شدت گرفتن اختلاف و نزاع ۲ طرف، یکی از آنها قصد رفتن می‌کند و مقتول نیز برای میانجی‌گری و فرو نشاندن این اختلاف دنبال وی می‌رود.

” خداکرمی ” بیان کرد: این فرد به گمان اینکه طلبکار دنبالش است و می‌خواهد آسیبی به وی برساند، بی‌درنگ و بدون نگاه به پشت سرش سلاح شکاری ساچمه‌ای خود را از خودرو بیرون آورده و شلیک می‌کند.

خداکرمی اظهار کرد: بر اساس نظریه پزشک قانونی  گلوله به سینه جوان ۳۰ ساله برخورد می‌کند که تا رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

او ادامه داد: پس از وقوع حادثه قاتل که یک مرد ۴۴ ساله است از صحنه جرم متواری می‌شود و بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافته و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس و دادستانی قرار می‌گیرد.

دادستان شهرستان سردشت عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه قضایی سردشت نقش میانجی‌گران و معتمدان در حل و فصل دعاوی بسیار برجسته است، بلافاصله با استفاده از این ظرفیت و رایزنی‌هایی که با خانواده قاتل شد، پس از ۱۰ روز قاتل خود را به دستگاه قضایی شهرستان تحویل داد.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۰۱ – (۷:۵۸)