تعطیلی فعالیت تالارها ، قلیان سراها  ،قهوه خانه ها در مهاباد

مهاباد – بالویز ( سفیر ) – تالارها ،قلیان سراها ،قهوه خانه ها و مکان های ورزشی مهاباد درراستای پیشگیری ازویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد به گزارش سرویس خبری اجتماعی ،پایگاه تحلیلی ” بالویز ” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد ، گفت : برای تعطیلی تالارها ،قلیان سراها و قهوه خانه ها  زمانی […]

مهاباد – بالویز ( سفیر ) – تالارها ،قلیان سراها ،قهوه خانه ها و مکان های ورزشی مهاباد درراستای پیشگیری ازویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش سرویس خبری اجتماعی ،پایگاه تحلیلی ” بالویز ” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد ، گفت : برای تعطیلی تالارها ،قلیان سراها و قهوه خانه ها  زمانی تعیین نشده و هرنوع فعالیت تا اطلاع ثانوی متوقف است

” محمد جهین ” با اشاره به اینکه صاحبان این مراکز پس از توجیه اقدام به بستن واحدها شده است ، اظهار داشت : با همکاری ماموران انتظامی ، اداره اماکن و با هماهنگی مقامات قضایی ، شبکه بهداشت ، اتحادیه مربوطه اقدام به بستن این مراکز شد

“جهین ” تاکید کرد : در اماکن عمومی ،وسایل و اشیایی که تماس دست با آنها زیاد است، باید به صورت مرتب ضدعفونی  و شسته شود

رئیس اداره صنعت ،معدن ،تجارت مهاباد ،افزود:  برگزاری مراسم‌ عمومی نیز تا زمانی که خطر ابتلا به این ویروس وجود دارد، لغو شود.

وی با درخواست از مردم مبنی بر به تعویق انداختن مراسم‌ جشن و شادی یا عزاداری به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری بیان کرد: در صورتی که شهروندان با اماکنی نظیر تالار عروسی، سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی قرارداد داشته باشند، قرارداد آنان محفوظ خواهد ماند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز از تعطیل شدن تمام باشگاه‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت تمامی مراکز ورزشی، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر و مکان‌های روباز و بسته ورزشی در بخش خصوصی و دولتی تعویق شده است.

قرنی مصطفی‌پور اضافه کرد: در صورت تخلف مراکز عمومی از این دستور با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود زیرا بحث سلامت شهروندان در این شرایط اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: مسابقات مرحله سوم لیگ بسکتبال دسته ۲ کشور نیز که قرار بود هفته جاری به میزبان این شهرستان برگزار شود در همین راستا طبق دستور فدراسیون بسکتبال کشور لغو شده است.

ویروس کرونا به خاطر ضریب شیوع بالا و نداشتن علایم بالینی شناسایی بیماران احتمالی مبتلا را سخت کرده و در نتیجه بهترین راه برای سرکوب این ویروس رعایت نکات بهداشتی توسط تک تک شهروندان است.

مهاباد /پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۹۸/۱۲/۰۷