پیام تسلیت مسئولین مهاباد به جانباختگان زلزله آذربایجان شرقی

مهاباد.به گزارش پایگاه خبری بالویز مسولین شهرستان مهاباد در پی حادثه زلزله آذربایجان شرقی پیام تسلیت گفتند متن پیام به شرح : مسئولین شهرستان مهاباد نیز ، در پی حادثه زلزله آذربایجان شرقی این شهرستان به خانواده جان‌باختگان زلزله تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد ، شجاعی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه […]

مهاباد.به گزارش پایگاه خبری بالویز مسولین شهرستان مهاباد در پی حادثه زلزله آذربایجان شرقی پیام تسلیت گفتند متن پیام به شرح :
مسئولین شهرستان مهاباد نیز ، در پی حادثه زلزله آذربایجان شرقی این شهرستان به خانواده جان‌باختگان زلزله تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهاباد ، شجاعی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امامی ، امام جمعه شهرستان مهاباد و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، در پی حادثه دلخراش زلزله آذربایجان شرقی پیام تسلیت خود را صادر کردند.
در این پیام آمده است: بار دیگر حادثه‌ای تلخ قلب ایران را به درد آورد و هموطنانمان را عزادار کرد. حادثه دلخراش زلزله استان آذربایجان شرقی ، که به جان‌باختن جمعی از هموطنان منجر شد، موجب اندوه فراوان شد.
لذا ، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران به‌خصوص مردم شریف و خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار بزرگ برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه، شفای عاجل مسئلت دارد.